Εύκολα tips για να χάσεις τα κιλά που σε εμποδίζουν να νιώθεις όμορφα με το σώμα σου.

στις

Όταν το καλοκαίρι φτάνει και εσύ σκέφτεσαι πώς στο καλό θα βάλεις μαγιό για να βγεις στην παραλία , το άγχος και ο πανικός σε κυριεύουν τότε είναι ώρα να το ράψεις. Ναι, καλή μου φίλη, μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να χάσεις αυτά τα κιλά που σε κάνουν να  νιώθεις άσχημα και να ντρέπεσαι να φορέσεις το φλοράλ ,ολόσωμο μαγιό που έβαλες στο μάτι από τον Μάρτη. .. Το ράβεις και προχωράς με αποφασιστικότητα και χωρίς πισωγυρίσματα.

Τα κιλά που θες να διώξεις από πάνω σου φεύγουν πολύ πιο εύκολα από ότι νομίζεις. Με λίγες και εύκολες προσθήκες στην διατροφή σου, αλλά και με ελαφριά άσκηση θα δεις αμέσως αποτελέσματα. Παρακάτω σου έχω κάποια παραδείγματα καθημερινής διατροφής που μπορείς να ακολουθήσεις αν θες να χάσεις κάποια κιλά ή να νιώσεις πιο όμορφα με τον εαυτό σου.  Σε καμία περίπτωση δεν είμαι διατροφολόγος για να σου πω τί να τρως και τί όχι. Σου δείχνω με απλό τρόπο και χωρίς να πεινάσεις, πώς μπορείς να χάσεις κάποια κιλά. Για περισσότερα και σε περίπτωση που έχεις κάποιο θέμα διατροφής ή κάποιο πρόβλημα υγείας, πρέπει να απευθυνθείς στον γιατρό ή στον διατροφολόγο σου.

Πρωινό:

Βγάλε τα ψωμιά, τις σφολιάτες, τα βούτυρα. Πρόσθεσε φρέσκα φρούτα και χυμούς, γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, δημητριακά χωρίς ζάχαρη, γάλα, φρυγανιές με άπαχο τυράκι. Εσύ θα βρεις τι σου αρέσει πιο πολύ. Για παράδειγμα μπορείς να τρώς,  2 φρυγανιές με άπαχο τυρί να πίνεις 1 ποτήρι γάλα και ή θα τρως  ένα φρούτο (π.χ. ροδάκινο) ή θα πίνεις 1 ποτήρι φρέσκο χυμό. Στον καθημερινό καφέ σου αφαίρεσε την ζάχαρη.

Δεκατιανό:

Μία χούφτα ξηροί καρποί (σου δίνουν ενέργεια και σου προκαλούν κορεσμό, για να μην πεινάς) και φάε ένα ακόμη φρούτο ή πιες ένα ποτήρι χυμό.

Μεσημεριανό:

Τρως ότι θες χωρίς καθόλου ψωμί, και χωρίς σάλτσες. Απέφυγε τα τηγανητά, τις μαγιονέζες, τα αναψυκτικά και τα λιπαρά τυριά. Περιττό να πούμε ότι απαγορεύονται τα fast food τύπου, πίτσα ή burger με 2 τεράστια μπιφτέκια. Συνόδευε το φαγητό σου πάντα με σαλάτα χωρίς πολύ λάδι, αλλά πρόσθεσε ξύδι ή λεμόνι για να την κάνεις πιο νόστιμη. Αν θέλεις να φας χωριάτικη  μην βάλεις μισό κιλό φέτα, ένα κομματάκι σε μέγεθος σπιρτόκουτου είναι αρκετό.

Απογευματινό:

Ένα γιαουρτάκι με δημητριακά, ένα φρούτο ή ένα χυμό. Αν θες γλυκό φάε μια κουταλιά μέλι  ή 2 χουρμάδες.

Βραδυνό:

Μία τονοσαλάτα χωρίς λάδι ή 1 φέτα ψωμί με 1 φέτα τυρί ή 1 βραστό αυγό με 1 ποτήρι γάλα ή  1 γιαουρτάκι.

Σε όλα τα παραπάνω κάνε τους δικούς σου συνδυασμούς. Πρόσθεσε ή αφαίρεσε φαγητά και  πες όχι στα ψωμιά και στη ζάχαρη. Καλό θα ήταν να προσθέσεις μέσα στην μέρα σου την άσκηση. Αν απεχθάνεσαι το γυμναστήριο σου έχω πιο εύκολη λύση.

Περπάτημα.

Μισή ώρα χαλαρό περπάτημα κάθε μέρα, είναι αρκετό για να δεις την διαφορά.

 

Καλή επιτυχία!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s