Ο μόνος τρόπος να αδυνατίσεις, είναι να σταματήσεις το σαβούριασμα.

στις

Δεν πρόλαβε να βγεί  ο ήλιος  και να ανέβει λίγο η θερμοκρασία, άρχισε το άγχος του μπικίνι. Τα βαριά ρούχα μπαίνουν στη ντουλάπα και τα σορτσάκια, τα ραντάκια κτλ,  κάνουν  την εμφάνιση τους. Η τηλεόραση κατακλείστηκε ήδη από διαφημίσεις για θαυματουργές κρέμες ενώ στα site διαβάζουμε άρθρα που μας υπόσχονται αδυνάτισμα σε λιγότερο από 1 μήνα. Και οι γυναίκες τρέχουμε στα γυμναστήρια, αγοράζουμε τη σούπερ-ντούπερ αδυνατιστική κρέμα, που εξαφανίζει τη κυτταρίτιδα, καίει το λίπος, συσφίγγει (μπορεί να φτιάχνει και fredo). Άλλωστε το καλοκαίρι σε λιγότερο από 2 μήνες θα κάνει την εμφάνιση του, γιατί πώς να το κάνουμε στην Ελλάδα ζούμε, και εδώ το καλοκαίρι κρατάει πάνω από 5 μήνες!

Όμως ο πραγματικός τρόπος αδυνατίσματος είναι, δυστυχώς, ένας και αληθινός. Το σταμάτημα του σαβουριάσματος.  Και όταν λέω σαβούριασμα, εννοώ σταμάτα να τρως ότι βρεις μπροστά σου. Τέλος το fast food, οι σοκολάτες και τα γλυκά, σε υπερβολική κατανάλωση, τα αναψυκτικά και το ψωμί. Όχι δεν είμαι διατροφολόγος, αλλά όλοι ξέρουμε ότι τα λιπαρά φαγητά παχαίνουν. Επίσης κόψε το βραδινό βαρύ φαγητό, τα τσιμπολογήματα ανάμεσα στα γεύματα και τη ζάχαρη στο καφέ σου.

Βάλε στη διατροφή σου φρέσκους χυμούς, λαχανικά, ψάρια. Στη διάρκεια της μέρας,  πιες νερό, πολύ νερό, που διώχνει τις τοξίνες και την πείνα. Αντί για σάντουιτς στη δουλειά φάε κριτσίνια με άπαχο τυράκι, ξηρούς καρπούς, φρούτα, και τα καρότα είναι καλή ιδέα( είπαμε θες να αδυνατίσεις…). Το μεσημεριανό σου να είναι πλούσιο, εκεί μη κάνεις τσιγγουνιές, αλλά μη φας καθόλου ψωμί. Μπορείς να το αντικαταστήσεις με παξιμάδι. Λες όχι στη μαγιονέζα και το κέτσαπ. Δοκίμασε όταν θες γλυκό, να φας ένα σοκολατάκι υγείας, λίγο μέλι ή έστω ένα οποιοδήποτε άλλο μικρό σοκολατάκι. Φάε γιαουρτάκι για βραδινό με φρούτα ή μια σαλάτα με τόνο. Μία ημέρα της εβδομάδας, εσύ θα ορίσεις ποιά θα είναι αυτή, μπορείς να φας πίτσα ή σουβλάκι, αλλά με μέτρο. Δηλαδή 3 κομμάτια  πίτσα και όχι 6, και μην πιεις κόκα-κόλα, πιες ανθρακούχο  νεράκι.

Σου υπόσχομαι ότι αν τηρήσεις τα παραπάνω, και βάλεις στη ζωή σου και λίγο περπάτημα, 20 λεπτά τη μέρα γρήγορο περπάτημα φτάνει, θα δεις σίγουρα διαφορά. Με αυτό τον τρόπο ζωής, μπορείς να πάρεις και τη κρεμούλα που θα σε βοηθήσει στη κυτταρίτιδα ή στη σύσφιξη, αλλά δε σου δίνω το λόγο μου ότι θα το κάνει κιόλας!

love xoxo

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s