Εσύ πόσο Frozen αντέχεις;

στις

Από τότε που προβλήθηκε η ταινία της Disney  Frozen, έχουμε δει από παιχνίδια, κούκλες, ρούχα, παπούτσια, σεντόνια, κουβέρτες, πετσέτες, βρακάκια, σοκολάτες και άλλα βρώσιμα είδη μέχρι και χαρτί υγείας με την Έλσα και την Άννα να μας χαμογελούν! Marketing θα μου πεις, για να ξεγελιούνται τα μικρά και να πουλάει η εκάστοτε εταιρεία. Αλλά αν το σκεφτείς όλα γύρω μας marketing δεν είναι?
Εμένα, αν με ρωτάς, καθόλου δεν με ενοχλεί, καθότι μεγάλη φαν της ταινίας, και φυσικά έχω μπει στο πειρασμό να αγοράσω διάφορα από αυτά στη μικρή μου. Η τελευταία μας ανακάλυψη ήταν τα δημητριακά Frozen, σε σχήμα χιονονιφάδας και χιονόμπαλας!!! Το κουτί από μόνο του είναι σαν παιχνίδι, υπέροχο σου λέω, με τις δύο αδερφούλες αλλά και τον αξιαγάπητο Όλαφ, να αποτυπώνονται επάνω του σε έντονα χρώματα, σκέτη γλύκα! Η γεύση τους αρκετά γλυκιά, μυρίζει βανίλια….

20160128_153343~2

Σούπερ τραγανά, δύσκολα μουσκεύουν (παπαριάζουν) στο γάλα. Αν ρίξεις μια ματιά στα συστατικά του θα δεις ότι την ζαχαρίτσα του την περιέχει, όπως και ρύζι, καλαμπόκι και βρώμη ολικής άλεσης. Ένα σνακ που θα προτιμήσω να το δώσω στη μικρή μου με λίγο γαλατάκι, και θα την ξεγελάσω όταν εκείνη θα μου ζητήσει γλυκό. Λοιπόν HOT or NOT?
HOT!

love xoxo

Σχολιάστε

